Ga naar de hoofdinhoud

Webinar Transitievisie Warmte voor bewoners

In Oegstgeest bekijken we per wijk welke mogelijkheden haalbaar, betaalbaar en passend zijn om over te schakelen van gas naar duurzame energiebronnen. Dit doen we in de Transitievisie Warmte.

Op 27 oktober 2020 zijn we met bewoners in gesprek gegaan over de warmteplannen en welke keuzes de gemeente daarin maakt. Vanwege de corona-maatregelen hebben we een digitale bijeenkomst georganiseerd. Het Webinar bestaat uit vier delen die u hieronder terug kunt kijken.

Deel 1: Introductie en landelijke doelstellingen


Deel 2: Mogelijkheden aardgasvrije warmteopties


Deel 3: Regionale ontwikkelingen


Deel 4: Wat gebeurt er in Oegstgeest?