Speeltoestellen voor alle leeftijden
Van "Herinrichting speeltuin naast Het DOK"
Ga naar het project
Beste,
Fijn dat er gekeken wordt naar oplossingen waarbij alles samen komt.
Maar er ontbreekt een echte speeltuin in de gehele wijk en met 1 glijbaan & wat zwerfkeien; is het eerder een speelplek. En een verplaatsing van het huidige materiaal, naar een andere plek. Een speelplek, vergelijkbaar met de losse speeltoestellen langs de Oude Rijn. Wat zonde is in een wijk met zoveel jeugd.
Schommels, klimtoestellen, koppeltjeduikelrekken, wip, wipkippen. De basis lijkt te ontbreken, naast een glijbaan. En er zullen zeker wel nieuwe aantrekkelijkere duurzamere opties zijn voor speeltoestellen.
En het is fijn, als het voor 'alle leeftijden' zou kunnen zijn.
Succes, maak er iets moois van!
